Oldalak

2012. május 9., szerda

05.09 a bűn napja

Hogy a mai nap se maradjon ki, azért megcsináltam egy bemelegítést és a 4 perces zuzanát, jól le is izzasztott, basszus. Aztán vendégségbe mentem - igyekeztem visszafogottan enni a melegszendvicset, csipszből is csak egy-két szemet vettem - de aaaaannnyira nem hiányzott ez most amúúggy!! úgy készültem, hogy rendes gyerek leszek és jól fogok enni. No mindegy. Reggeli futást tervezek, már hiányzik. Úgy érzem a vádlim is pihentebb, a combjaimban van egy kis izomláz, de amúgy okés. A holnap hosszú nap, szerintem mindenképpen a reggeli dolgot kéne beiktatni - bár most rettentő álmos vagyok. Ha a kajálást is visszafognám, tuti fogynék egy fél kilót a hét végére! Ez a cél éltessen :) A többi csak ráadás. Kell a mentális erő, amit ez az egész ad nekem - hogy érezzem, mennyi mindenre vagyok képes és mennyire tudok koncentrálni - nagyon jó érzés megtapasztalni :)
Na, jó éjt!
Megj: a fekvőzés kimaradt! Holnap reggel pótolni kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!